Poznati brend Tupperware, koji je desetljećima bio prisutan i u domovima širom Hrvatske, podnio je zahtjev za stečaj u Sjedinjenim Američkim Državama, što je potaknulo raspravu o održivosti modela multi-level marketinga (MLM)
Ovaj sustav prodaje, koji se oslanja na mrežu prodavača i prijateljskih okupljanja, u prošlosti je bio omiljen među ženama koje su organizirale "Tupperware zabave" za promociju i prodaju proizvoda.
Tupperware je bio simbol kvalitete i inovativnosti, s prepoznatljivim šarenim posudama koje su našle svoje mjesto u mnogim hrvatskim kuhinjama. Ipak, digitalizacija i promjene u načinu života polako su počele narušavati uspjeh ovakvih brendova. Žene, koje su nekada bile ključne u organiziranju ovih zabava, sada su sve više uključene u puno radno vrijeme, dok digitalni poslovni modeli poput Amazona i Etsyja nude nove prilike za zaradu.
Tupperware se pokušao prilagoditi promjenama stavljanjem svojih proizvoda na police trgovačkih lanaca u SAD-u, no to se pokazalo kao prekasna reakcija. Unatoč tomu, brend će i dalje ostati upamćen po svojoj inovativnosti i prisutnosti u domovima širom svijeta.
Ovaj događaj otvara pitanja o budućnosti multi-level marketinga kao poslovnog modela, s obzirom na promjene u tržištu i navikama potrošača. Iako neki brendovi, poput Tupperwarea i Avona, nailaze na poteškoće, uspjeh u novom digitalnom dobu ovisit će o sposobnosti prilagodbe i razumijevanja potreba modernih potrošača.
Tupperware nije prvi MLM koji je podnio zahtjev za stečaj; slična sudbina zadesila je i druge poznate brendove poput LuLaRoe i Avona, čime se dodatno otvara pitanje održivosti ovog poslovnog modela.